Teamleider Financiële administratie
WVI Professionals
Diemen
Beschrijving:
Onze klant heeft drie verschillende bedrijven onder 1 paraplu met meer dan 10.000 nieuwe klanten per jaar de snelst groeiende speler op het gebied van Cv-ketels & warmtepompen. Voor de Financiële Administratie zijn zij op zoek naar een teamleider die de juiste kennis en energie heeft om mee te groeien.
In de functie van Teamleider Financiële administratie ben je verantwoordelijk voor de totale financiële administratie, geef je leiding aan de betreffende afdeling (circa 6 FTE), neem je het debiteurenbeheer op je en werk je nauw samen met de Manager Finance & Control.
Bedrijfsomschrijving:
Drie bedrijven, dat lijkt veel. Maar we leggen het graag even uit. Het zijn drie dynamische zusterbedrijven in de verkoop, verhuur en service van cv-ketels en warmtepompen. In totaal werken er inmiddels meer dan 40 (fulltime) collega’s op kantoor en zijn er via aangesloten partner installateurs dagelijks nog eens tientallen monteurs op pad voor de 3 bedrijven. Eén financieel administratieve afdeling (backoffice) verbindt de bedrijven. Alle onderdelen zijn gevestigd te Diemen.
De financiële afdeling:
De afdeling financiën bestaat momenteel uit 6 Financiële medewerkers, 1 teamleider en een Manager Finance & Control. Er wordt voornamelijk gewerkt met Exact Online en Salesforce. De sfeer en mentaliteit is ongedwongen en vriendelijk, maar ook één van aanpakken.
Over de functie:
Als Teamleider Financiële Administratie ben je betrokken bij veel processen in het bedrijf. Jij maakt samen met het team het verschil. De dagelijkse operatie van de financiële administratie van onze opdrachtgever vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Je zorgt voor een correcte en betrouwbare verzameling, vastlegging en verwerking van de financiële gegevens en van een adequaat financieel beheer. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de organisatie van de activiteiten en werkzaamheden binnen het team.
Je bent verantwoordelijk voor het:
- Managen van het team van 6 financiële medewerkers;
- Coachen, ondersteunen en motiveren van medewerkers bij hun professioneel functioneren en competentieontwikkeling;
- Debiteurenbeheer van de 3 bedrijven;
- Beantwoorden van mails met vragen betrekking tot huurcontracten;
- Ondersteunen van Manager Finance & Control/ Directie.
- Bijdragen aan het veranderen en verbeteren van (de processen van) een organisatie die nog volop in ontwikkeling is;
- Zorgen voor een uniforme werkwijze binnen het team en de organisatie;
Functie eisen:
Wij zoeken:
Als je klaar bent voor een grote uitdaging en je brengt de benodigde eigenschappen mee, dan komen wij graag met je in contact. Je past in het team als er geen probleem mee hebt dat geen dag hetzelfde is. Je snapt dat jouw dag soms anders verloopt dan je had gepland en je weet goed prioriteiten te stellen. En verder heb je een minimaal afgeronde Hbo-opleiding of vergelijkbaar denkniveau in een relevante richting en beschik je over minimaal 2 jaar ervaring als coördinator, teamleider of manager. Wij gaan er van uit dat je uitstekend kunt communiceren, in woord en schrift en dat je ervaring hebt met meerdere boekhoudplakketten. Kennis van Exact Online is een pré.
Dit hebben wij jou te bieden:
- Een marktconform salaris tussen de €3.000 – €4.000 o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring en achtergrond;
- Laptop van de zaak;
- Bij vaste aanstelling mogelijkheid tot een leaseauto
- Een goede werksfeer in een dynamisch team en groeiende onderneming;
- Mooie kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
- Pensioenregeling;
Bedrijfsprofiel:
WVI Professionals staat voor diversiteit in de arbeidsmarkt. Bij ons wordt niet geselecteerd op afkomst, geslacht, leeftijd en opleidingsniveau. Wij screenen onze kandidaten op hun kwaliteiten, kennis en werkervaring aan de hand van de criteria van de werkgever. Hierdoor creëren wij de perfecte match.
Bedrijfscultuur:
Missie
WVI staat voor Werk Voor Iedereen en dat is wat wij nastreven. Wij onderscheiden ons door onze diversiteit en het persoonlijk contact.
Onze expertise zetten wij in om zowel de werkgever als werknemer een belovende toekomst te bieden.
Visie
WVI Professionals is een dynamische en multiculturele organisatie die inspeelt op de moderne arbeidsmarkt. Zo zijn wij jaren actief in arbeidsbemiddeling en bieden voor zowel de werkzoekende als voor de werknemers meerdere mogelijkheden.
Gegevens:
Locatie: Diemen
Functie groep: Administratief
Specialiteit: Overig
Ref nr: 129242
Contactpersoon:
Naam: Afraa Tahri
Email: sollicitatie@wviprofessionals.nl
Tel: +31 365254935
Hoe kunnen wij je bereiken?
Handmatig invullenIk heb al een account.
- Solliciteer eenvoudig vanuit je profiel op actuele vacatures.
- Jouw basisgegevens worden automatisch ingevuld bij een sollicitatie, waardoor je snel en eenvoudig kunt reageren.
Bedankt!
Bedankt voor uw sollicitatie. Uw sollicitatie is bijna afgerond. Klik op de link in de e-mail om uw sollicitatie te bevestigen.
Let op: Deze e-mail kan in uw spam folder terecht komen.
We hebben uw gegevens opgenomen in onze database. U ontvangt voor het inzien en eventueel wijzigen van uw gegevens een e-mail met verdere instructies.
Bedankt!
Bedankt voor uw inschrijving. We zullen u contacteren zodra we mogelijkheden voor u zien.
Hou alstublieft onze website in de gaten om direct de nieuwste vacatures te zien.